söndag 29 april 2012

Deklarera först och fira sen.....

Jag påminner er som inte redan deklarerat om ni tillhör dem som ska deklarera senast 2 Maj. Numera är det ju "lätt som en plätt" med all teknik och förtryckta uppgifter, som ska kollas så klart . Jag är redan klar...
Men om ni tycker det är svårt, trist eller vad det kan vara så är ni i gott sällskap om man kan tro detta
Jag önskar er alla en TREVLIG VALBORGSMÄSSOAFTON med vårsol, blomsterprakt och kanske en brasa med vårsång och studenthyllningar......




3 kommentarer:

  1. Vet Du jag letade i går efter en bild på just en brasa. Oj vilken fin bild du hade på det.
    Maj vilken underbar blomsterlåda,så vackert arrangerat.
    Glad Valborg nu.

    SvaraRadera
  2. Nu har jag suttit och läst din blogg en lång stund och jag gillar den jättemycket. Tyvärr så är jag inte inne och läser så ofta och då blir det mycket att läsa när man väl kommer till skott. Försöker att minska min datortid.
    Har också konstaterat det "lilla" innehållet i Läkerolasken. Så lite var det faktiskt inte förr i tiden.
    Ha en fin valborgsmässoafton!

    SvaraRadera
  3. Hej Maj!
    Fina bilder du bjuder oss på!

    Ja, jag får ha dörrarna öppna till det lilla växthuset när solen ligger på, det blir lätt varmt som i en bastu därinne:)

    Ha en mysig Valborgsmässoafton och Första Maj!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera