lördag 21 april 2012

Tiden går fort när man har roligt.........

Det sägs att tiden går fort när man har roligt.......det är ju sant. Men jag tycker tiden går fort för det mesta......trots att jag inte gjort något särskilt idag så märker jag att kl redan har hunnit blir "kvart över midnatt"..... (sommartiden,sommartiden för oss nattugglor)
Läste just på GP nätet att det skickas färre brev i Sverige i år, "I fjol skickades knappt 2,8 miljarder brev med posten i Sverige – en minskning med en femtedel sedan millennieskiftet." Antar att man inte räknar in kort (julkort mm) men var hamnar vanliga vykort tro?
I en sådan tid blir jag ännu gladare över det kort jag fick igår från en vän sedan 45 år tillbaka
Vet  inte om texten syns så bra på alla datorer men så här står det:
"Att ha en vän är som att vakna och känna att solen skiner" ...............Fint! Tänkvärt!

Godnatt då......






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar