torsdag 12 april 2012

Det blev en shoppingtur.....

Tänk vad vädret spelar roll, iallafall för mitt humör och inspiration. Idag runt lunch och framöver var det sådär riktigt ljummet i luften och den rosa vårjackan fick premiär! Det var mycket folk i stan men ännu inte så många på uteserveringarna, men såklart det var jobbardag och eftermiddag när jag var i city.
Strosade runt lite och bara kikade.....men det var väldigt nära att någon av dessa kommit med hem

Den här "smyckeskon" var inget för mig men visst är den lite kul ändå. Man ska sätta sina ringar i facken vad jag förstår

Men vad köpte jag då? Jo, det blev en fin hudkräm så nu blir jag som en tonåring, 2 par byxor, ett lipgloss, och magneter....
Jag gillar inte läppstift men detta ofärgade lipgloss är jättebra. Smakar inget!
Läste ju en annons om dessa för en tid sen och nu är de på plats på kylskåpsdörren. Från Granit.
Funderade ett tag på att fika/äta något men jag bestämde mig för att åka hem igen för nu var jag trött i benen med glad/pigg inombords.

2 kommentarer:

  1. Vilken mysig shoppingtur och mycket fint fick du med dig hem också. Gillade de där magneterna mycket :O)
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Hejsan vilka härliga rader Du skriver.Jag bliver lite
    avundsjuk på Dig som kan gå i Göteborg och strosa-
    Jag bor i ett litet samhälle,jag kan bara strosa på
    vårt Coop,Apoteket,+ ett kondis.Du hade köpt en hudcreme faktiskt jag med,köpte på Apoteket VICHy den är underbar.Nu är ju jag en 31a så då behöver huden piggas upp. Jag tager alltid en kopp kaffe på vårt Kondis,oj vad jag festar. Kram till Dig

    SvaraRadera