torsdag 12 april 2012

Händer det något idag då....

Vad händer idag då.....det känns som om veckan går jättefort eftersom det var helg i måndags. Redan torsdag....

 Jag vaknade faktiskt ganska tidigt idag (mannen stökade runt lite innan han åkte på jobb) och har redan kontaktat Jotex och Ellos för att beställa stolsöverdrag.Ville ha de enkla överdraget men det fanns tyvärr inte kvar i lager hos Jotex och vissa mått stämde inte med de som fanns hos Ellos. Jag har beställt det med tryck och i grå färg. Hoppas nu det blir bra fast egentligen tror jag kanske inte att de passar till de andra möblerna med tryck.....men jag chansar för det känns i hela kroppen att NU vill jag har sådana stolsöverdrag.

Sen blir det kanske en tur till stan för att köpa lite hudvård. Vet inte om det hjälper men det känns väldigt bra med en härlig hudkräm, så jag unnar mig det nu när det är rabatt också
Sen är det ju bara sååååååå kul med att redigera bilder så det skulle jag kunna hålla på med hur mycket som helst. Borde tex städa/stryka lite men det är ju tyvärr inte lika inspirerande enligt min mening! Bilden före redigering


Facebook är väl för jättebra! Fick info från anhöriga i Thailand att allt var ok. Underbar hälsning och så snabbt också.
PS. Det känns som om det varit problem med uppladdning av bilder men som vanligt ser det bra ut när jag förhandsgranskar DS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar