söndag 8 april 2012

US Masters, heja Peter H....

Jag har skrivit om det förr, jag gillar sport! Dock inte alla, tex boxning gillar jag inte alls. Fattar inte ens att det kan kallas sport att "slå någon så hårt i huvudet" att personen trillar baklänges och inte reser sig. Jag vet att det finns många anhängare till denna "misshandel"...the noble art of self defense.....och bor man i Gbg så är det ju en del Ingo så klart.
Men golf tycker jag otroligt nog är spännande att se på tv. Jag har själv försökt att ta grönt kort, tagit golflektioner mm men tyvärr har jag alltid haft en krånglande axel som satt stopp för min golfkarriär!
Egentligen tycker jag det är lite underligt att golf på tv kan bli intressant men nu är det så att jag faktiskt tycker det......
Det har blivit några väldigt sena kvällar nu med US Masters och blir väl så inatt med, beroende på hur det går för svenskarna eftersom det går bra även för Stenson mfl  i tävlingen. .....och vem vinnaren är vet vi nog inte förrän ca 01-02.http://www.gp.se/sport/1.910167-peter-hanson-leder-us-masters (bilden ovan lånad från GP nätet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar