söndag 26 augusti 2012

God söndag förmiddag....

Igår blev en dag utan bloggande.....jag är ju som sagt "nattuggla" och brukar ofta skriva lite på bloggen ganska sent. Men så blev det inte igår för jag somnade framför tv.....så är det med Stresslessfåtölj!
Hur var det igår då....som vännen Puh säger
Pysslade om fötterna...tycker att rött nagellack på tårna är ett måste!
Fick jättefina rosor......
Skrattade gott åt den dråpliga filmen med Mr Bean på semester...Om ni såg den var han ju helt underbar i scenen med "havets läckerheter" på en flott restaurang....åt bla havskräftorna med skalet på....för att inte tala om när han skulle svälja ostron. Men där håller jag nog med honom, ostron tror jag aldrig jag kommer att äta. Har ni ätit det?
Det var glass med nyplockade smultron också....
Kanske säsongens sista......men då har nog vindruvorna mognat istället! Det är nära nu.....

Sen vill jag tipsa om en sida jag hittat via Facebook. "Different Solutions" heter den. Här är några exempel på kreativa idéer. En del användbara, andra att bara titta på.





2 kommentarer:

  1. Visst kan en helt vanlig dag också vara en bra dag. Det måste inte hända sensationella saker varje dag. Tror jag ska kika in på den sidan du tipsade om. Den verkar kul. Ha en skön söndag.

    SvaraRadera
  2. Visst är sidan du nämnde toppen, följer den på fb och måste säga att det finn mycket som faktiskt kan användas. Ha en fin kväll
    Kram Annika

    SvaraRadera