torsdag 9 augusti 2012

En torsdag förmiddag i augusti...

Jag är inte helt fri från OS-virusen ännu och jag tyckte det var oliiiidligt spännande igår när Sverige lyckades besegra Danmark i handboll....18 sekunder kvar och "vi" leder.....
Nu blir det en spännande fortsättning men Grattis så här långt!
Jag skrev ju om min Lotto-satsning men trots att jag vann lite så är det fortfarande mer lönsamt att lämna burkar till pant! Men den som väntar på något gott.....
Lite kul var det ju med mitt foto från golfbanan häromdagen. Jag skickade in fotot till GP som publicerar foton från allmänheten under temat "Sommar". Och mitt foto kom med idag....
En tur i trädgården har det blivit. Vi har soligt och fint idag. Lagom varmt! Undrar varför inte en endaste fågel har badat i mitt fågelbad. Jag som har försökt göra det bekvämt, så att det inte blir för djupt för småfåglarna, men det är inte alls poppis!
Och några Björnbär har vi också att se fram emot.....ok tredje gången gillt med uppladdning
Nu tittar jag på kvalet i höjdhopp och det är spännande. Emma Gren har tagit 1.93, årsbästa, men det räcker inte utan ribban ligger nu på 1.96. Tänk så otroligt högt det är....ungefär som överkant dörrposten inomhus! Håller tummarna.......



3 kommentarer:

  1. Grattis! Det måste vara kul att få se sin bild i tidningen.

    SvaraRadera
  2. Grattis till ha fått ditt foto publicerat. Det var ju väldigt fyndigt!!

    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  3. Grattis. Synd att fåglarna inte vill bada men det är likadant hemma hos mig. Däremot gillar både hunden och katterna att dricka där.

    SvaraRadera