måndag 7 maj 2012

oj, redan tisdag..

Tiden går fort när man träffar gamla vänner och har mycket att prata om.....så fort att när jag tittade in här var det redan tisdag! Klockan är snart 01.30 och det är dags att sova snart....men jag måste varva ner lite innan jag lägger mig. Kan berätta att jag haft tur i en utlottning hos AteljeSkogslyckan och blev så glad över min vinst. Här är adressen till den fina bloggen.
http://ateljeskogslyckan.blogspot.se/
Jag tog några foto över min dukning som jag tyckte blev rätt bra.......försenad lunch/tidig middag. Favoritlax,egen romsås, färskpotatis och sparris. Vitt vin till. Det blev uppskattat.


Tog inget kort på maten senare men ett kort blev det på Dagens växt (måndag). Det är på vinrankan i växthuset och man kan redan se den lilla vindruvsklasen. Förra året blev det frost vid denna tid och plantan frös men det fixade till sig och kom nya skott så vindruvor blev det.


Nu är det dags att stänga datorn och dra sig tillbaka säger John Blund! Godnatt!
PS. Som vanligt problem med bilder-ni kanske ser dubbla??DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar