söndag 27 maj 2012

Mors Dag....

Vet att Mors Dag är en av de dagar som väcker många känslor, både negativa men troligen mest positiva. Jag blev i alla fall väldigt glad när min äldste son med fru bjöd på Mors Dags kaffe med nybakad tårta. Mums!
Vi tog också en liten promenad ner till havet, bara ca 5 min väg från deras bostad.....Många som badade,seglade och njöt i dagens fina väder.
 Så fint solen glittrar i vattnet!
 Utefter promenadvägen fanns en Vresros som blommade såå vackert och doftade underbart!
Jag plockade med mig en hem och det får bli DAGENS VÄXT!



3 kommentarer:

  1. Så fin dag ni fick ♥ ha en fin vecka med..kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder, det glittrar så fint i vattnet!
    Nästan så man blir sugen på ett dopp, men det är nog lite för kallt...

    Önskar dig en bra vecka
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  3. Jo visst är det så...Mors Dag kanske inte är enkelt i alla familjer. Var och en får göra på sitt vis, jag blir glad av att träffa mina barn och barnbarn, det är liksom bästa presenten. sen hoppas man ju givetvis att man är älskad lika mycket resten av årets alla dagar...***skrattar***, och det vet jag att jag är!!
    Underbara bilder, man kan tro att det är högsommar!!
    Kram kram

    SvaraRadera