måndag 23 juli 2012

Vad kan man läsa i GP idag då...

2 kommentarer:

  1. Jag skickar gärna en kommentar för jag tycker Du är toppenbra skribent. Du har väldigt bra åsikter om saker och ting. Jag tycker mycket
    om oxå att ventilera saker runt omkring mig.
    Men jag är fegare att sätta allt på pränt.
    Jag vill inte gå ut med mitt namn , barnen har oxå bett att slippa vara med på bild. Ibland har jag lirkat lite med dem,då har de gett mig lov.Tack för en trevlig blogg fortsätt i samma anda.
    kram från Hajan

    SvaraRadera
    Svar
    1. GRRRRR När jag skulle rätta till en felstavning försvann plötsligt hela mitt inlägg som jag var ganska nöjd med och hade länkat och pinglat.....
      Har ingen som helst uppfattning om hur något sådant kan ske/eller om inlägget kan återskapas på något sätt? Jag är värdelös på teknik,datorer mm

      Radera