lördag 17 mars 2012

Drömen om en Lottovinst...och Rahlp Lauren..

Det är paus i fotbollsmatchen Milan-Parma.......då hinner jag ju titta runt lite på nättidningarna mm. Redan sent i natt läste jag på DN nätet att Ralph L skulle öppna sin första butik i Skandinavien i Stockholm. Om ni vill se något snyggt, bla deras vårshow, så klicka er fram på hemsidan. Jag har drabbats av ett sånt där "bara-vill-ha-och hur- mycket-som helst" efter att ha titta på deras kläder.
Fattar bara inte hur de kan kombinera rosa med tex grön,eller en blå ton eller båda.......så det bara blir såååå vackert.



Försökte ta några kort direkt från dataskärmen men de blev inte så bra.....
Nu vet jag att detta för mig är bara ögongodis! Jag har varit in, för ca 10 år sen, i deras affär i London så jag vad det kostar. Det är därför jag drömmer om stora Lottovinsten nu igen!
Men jag tror faktiskt att det är hälsosamt att ha något att drömma om, önska sig......även om man innerst inne faktiskt vet att det inte blir sant!

Borde kanske städat lite innan fotografen kom!
Jag festar istället på en Magnum, en drömlik glass, som jag har råd med, sen lutar vi oss tillbaka i vilfåtöljerna där vi tillbringar, eller jag iallafall, för mycket tid och tittar vidare på Zlatan och hans Milan.

3 kommentarer:

  1. Hade du sett på Milan om inte Zlatan spelade där? Tror inte det.Om du skall se på underhållande och målrik fotboll skall du se på La Liga.Där lirar dom riktiga lirarna t.ex Messi,Rolando och många många fler.Det går tio Zlatan på en Messi och som bekant var ju inte Zlatan någon större stjärna i Barcelona.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig. Jag tittar för jag hoppas att Zlatan gör en bra insats. Vi har ju inga särskilda fotbollskanaler så jag antar att det är väldigt sällan vi kan se La Liga med vårt utbud

      Radera
  2. Hej, visst har vi drömmar, jag är också förtjust i R L, men som du säger det behövs storvinst för att kunna klä sig så. Dessutom önskar jag då i samma veva att jag var 20 år yngre för att bära upp de vackra kläderna.
    Fotboll och annan sport är nog mest mannens intresse, vad Zlatan anbelangar tilhör vi ej hans beundrarskara. Det finns så många andra spelare som är duktiga men som aldrig nämns. Ja det är vad jag tycker.
    Hoppas ni har hyfsat väder däruppe, här är det lite disigt och +8 grader.
    Ha en skön söndag
    Monkan

    SvaraRadera