måndag 23 januari 2012

Vår i stan och vinter hos oss.........


Det är trevligare att promenera en sväng inne i stan än härute där jag bor (ca 1 mil till stan), titta på folk och deras kläder tröttnar jag aldrig på, göra något litet reafynd mm. Här ute är trottoarerna glashala och inte alla är skottade.....inne i stan kändes det som Vår om jag bortser från att det var 0-gradigt ute.

Underbara blommor som står utomhus!!


Sen kunde jag motstå reafynden med 70% på ursnygga tröjor från bla Boomerang, Benetton mfl men när jag såg denna väska, ja då gick den inte att motstå. Jag har ju ett par lackskor i Bordeaux men ingen väska till dem. Ska kolla färgen ordentligt imorgon när det blir ljust men jag är hoppfull. Annars fick jag faktiskt byta eller kanske det tom var öppet köp...........

Nu tog orken plötsligt helt slut och jag längtade hem igen. Vid denna tid är det alltid långa bilköer och det känns bra att ta kollektivtrafiken hem igen. Här i Gbg åker vi pensionärer dessutom "gratis" under lågtrafik.

3 kommentarer:

  1. Ååå vad fina bilder inne från goa Götet.Längtar alltid hem när jag ser bilder därifrån.Kul att gå en sväng på stan.Ha det gött.Kramar Rita ♥.

    SvaraRadera
  2. Tack för att du uppskattar mina foto. Håller med dig att det är jättekul med en "shoppingrunda" och nu är det särskilt roligt med sådana reapriser. Fortsatt trevlig kväll om du är nattuggla som jag

    SvaraRadera