onsdag 25 januari 2012

Invigning imorgon......

Enligt dagens GP invigs vårt nya storhotell imorgon. Det verkar onekligen spännande! 500 st nya rum, restaurang öppet dygnet runt, svit för 75 000 kr/natten är bara lite av det man kan läsa om.....men jag såg inget om nya butiker. Måste ha missuppfattat det eller också har det blivit någon ändring under byggtiden? Men jag tycker, som jag skrivit tidigare, fortfarande att nybyggnaden ser väldigt ful ut. Varför så "stel och modern"......är nog något med teknik kanske? (vet inte varför hotellet ser så snett ut på bilden, men så är det naturligtvis inte byggt.
Vad jag förstår så kan jag, även om jag inte har råd med lyxsviten, alltid köpa mig en varm korv vid vilken tidpunkt som helst på dygnet.....
Sen är det ju trevligt att läsa något positivt i tidningen om Gbg. Det brukar inte vara så gott om dessa nyheter.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar