tisdag 4 september 2012

Smycken från Pandora....

Idag kom Pandoras smyckekatalog via nätet. Det är mina favoriter och jag såg genast vad jag skulle önska mig till min födelsedag......

Jag har några smycken som jag använder varje dag.....sån är jag! Förälskar jag mig i något smycke så använder och använder jag det tills det kanske plötsligt en dag hamnar i smyckeskrinet och jag har fått en annan favorit. Men detta gäller inte mina Pandora armband och min klocka. På min vänstra arm gäller silver och ringar i vitt guld
På höger hand ett guld/silver armband från Pandora. Armbandet fick jag av gulliga arbetskamrater när jag pensionerades men säkerhetslåset med kedja mm har jag köpt själv. Sen har jag en enkel ring men som betyder mest för mig av alla mina smycken. Jag har låtit tillverka denna fina ring av pappas förlovningsring så gravyren  finns kvar. Midsommaren 1945! Den kommer jag aldrig att byta ut mot någon annan ring.
Här är ett foto från katalogen.....två charms, de svarta stenarna, föll jag för direkt! Man kan ju alltid hoppas nu inför min födelsedag här i september.....
Det svarta läderarmbandet har jag ju redan ......och här är länken till Pandora.

Har inte bestämt mig ännu men det blir troligen en titt på Hollywood fruarna......jag hittar inget annat som lockar bland TV utbudet och jag har läst ut min bok, så jag ger dem en chans till.





6 kommentarer:

  1. Hej.. och nej då.. mycket enklare än så.. sök på kakfateriet.se och där finner du hur man gör och vad man köper:) lätt som en plätt och himla kul:) Pia

    SvaraRadera
  2. Tack för vi fick titta i din Pandoa katalog.
    Visst är det roligt med smycken.
    Förr hade jag jämt mycket ringar och andra smycken.
    Jag såg på Kristallen det dög åt mig.Men fruarna skall jag se på tv3 play i dag.
    Men vilken värld de lever i.det är ljusår över min
    horisont-
    kram

    SvaraRadera
  3. hej kommer igen,Din klocka älskar jag
    glömde att skriva det.
    kram igen från Hajan

    SvaraRadera
  4. Fina smycken.

    Ha en fin dag.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Verkligen jättefina smycken.. Jag är allergisk mot det mesta så därför blir det lite smycken för mig, men de här kanske jag skulle klara av.. Ska gå in och kolla på din länk..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  6. Tack för den snälla kommentaren :o)

    Vilka underbara smycken du har! Din klocka är ju bara mer än snygg! Läcker!...och väldigt originell. Har inga Pandora själv men tycker dom är jättefina. Har massvis med andra smycken av alla de slag. Dessutom gör jag lite själv också. Men nu är det länge sedan sist. Det är roligt att piffa till sig med dessa fina ting, de blir ju liksom pricken över i.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera