onsdag 14 december 2011

Handlat lite julklappar..........

Filé Black & White och Fiskgryta med lax och torsk

Äntligen en dag utan regn och blåst! Bäst att åka in till centrum och köpa några julklappar,fönstershoppa,  bara titta på folk mm. Passade också på att bjuda på en lunch.......Jag har ett förmånshäfte där man kan äta 2 st och bara betala för 1 på flera jättebra restauranger. Perfekt!

Väl hemma kan jag konstatera att Tomten myser åt julklapparna..........Sen kan ni se min fina vinst som jag vann på lotteriet hos "Lantligt på Svanängen"........Jätteroligt och jag är så glad för den. Ska bara hitta det perfekta stället att hänga hjärtat på......
Sen har jag tittat på Bonde söker fru och Bröllopet........bara att önska Lycka till!
Ikväll börjar jag läsa en nygammal bok "Simon och ekarna".......läste den för flera år sen när den kom ut och gillade den då. Eftersom den nu blivit film tänkte jag fräscha upp minnet av den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar