lördag 3 december 2011

Förlåt mig..........

 Igår tittade jag (som troligen väldigt många andra) på Skavlan. Jag tycker det är helt otroligt att han lyckas fixa denna mix av gäster så bra som "han" gör, för han kan ju naturligtvis inte göra allt jobb själv. Tror inte jag iallafall.....Juholt, Mûller, Linn Ullman och sen Charlotte P. Att Mûller måste dragit storpublik det kan jag förstå. Det svåra är bara att försöka sätta sig in i hur och varför han gör det han gör........Men på något sätt har han ju ändå lyckats, eller kanske har inte , skapa ett förtroende bland olika aktörer i denna affär. Ja, fortsättning följer och jag sitter i publiken...... Man kan säga vad man vill om Juholt och förtroende, men det ska jag inte göra fn, men jag tycker att Linn Ullman hade en 5-poängare när det gäller Juholts "Förlåtmigturne" i Sverige.......Hon hade ju strax innan berättat om att hon med sitt sinne och temperament ofta fick ringa vänner mfl och säga Förlåt mig........När hon la huvudet lite på sned, tittade med stora ögon och med den ljuvliga norska dialekten sa " jag kan inte riktigt förstå".......när jag ringer och ber om förlåtelse då gör jag det för något som inte varit så bra, men du reser på turne och säger Förlåt mig......för något du säger att du tycker är bra!!
  Det är här som med Saabsåpan....fortsättning följer!



Vill någon verkligen gå ut i detta väder........
För övrigt så skulle jag inte tro att det kan var sol här på västkusten/Gbg om jag inte tittade på korten jag tog i går. Jag tycker så otroligt synd om alla som som arrangerar diverse aktiviteter, tex konstsalonger mm och som är beroende av försäljningen för sin inkomst resten av året. Sen tycker jag lite synd om mig med för jag gillar julmarknader utomhus med hemslöjd, Lisebergs Jul som är så otroligt vackert med alla ljus (fotot från tidigare år) och liknande.....för jag vill verkligen inte gå ut alls idag och då får jag inte uppleva det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar