lördag 10 december 2011

Festernas fest..........

Mitt senaste inlägg var om vädret.......och att jag gillade att det var så fint! De flesta vet väl sedan hur det blev och fn är, så jag hoppar över att kommentera det. Men man kan konstatera att när naturen bestämmer då är vi väldigt små!
Det som däremot kommer att bli trevligt,  tycker jag, är kvällens Nobelfest. Jag tycker det är helt fantastiskt att "lilla Sverige" kan dela ut dessa fina Nobelpriser till framstående forskare och forskningsinsatser. Sen tillhör jag en av dem som gillar att titta på festligheterna till pristagarnas ära. Vackra kläder, fina blomsteruppsatser, fint dukade bord mm blir kvällens höjdpunkt när det gäller tv.
Sen kan man ju inte bortse från vilken PR Sverige får genom detta arrangemang och det tror jag behövs mer än väl. Trevlig kväll önskar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar