onsdag 13 februari 2013

Bor du på rätt ställe??

Fick tidningen Land i min hand idag (brukar inte läsa den) och där fanns följande reportage om landet där det verkar finnas statistik "på det mesta"....






Tycker det är viktigt i dessa sammanhang att tänka på det gamla ordspråket " det gäller inte bara att lägga år till livet utan liv till åren".......

Det räknades upp 4 st viktiga faktorer


På tal om framgångsfaktorer så undrar jag personligen hur ett "stressigt samhälle" påverkar oss.....kan säga att det gäller att vara väl förberedd.....det tycker iallafall varuhuset Åhlens där jag såg dessa idag.



Jag menar det är ju nästan Påsk, eller hur?  (påskafton 30 mars)

Ikväll blir det tv...men vad det blir vet jag inte ännu...troligen När livet vänder , början på Mästerkockarna och sen Efterlyst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar